Dnes má meniny , zajtra . Poslať blahoželanie alebo kúpiť darček

Reklamácia tovaru

Ak je tovar poškodený pri doprave

Pri preberaní tovaru si vždy skontrolujte stav obalu a v prípade, že je poškodený, skontrolujte aj tovar. Ak zistíte, že tovar je poškodený, nepreberajte ho, ale spíšte s vodičom (kuriérom) protokol o škode. Zároveň vyplňte na našej stránke reklamačný formulár alebo nás informujte na našej e-mailovej adrese. Ak zistíte poškodenie tovaru zapríčinené dopravou až po rozbalení tovaru, prípadne po prvom použití (najviac do 3 dní od doručenia), čo najskôr nám túto skutočnosť nahláste. Po tomto termíne nebude reklamácia uznaná.

Reklamácia počas záručnej doby

Ak zistíte závadu na výrobku, na ktorý sa vzťahuje reklamácia počas záručnej doby, vyplňte reklamačný formulár, po ktorého prijatí vás budeme kontaktovať. Ak bude nutné tovar doručiť na našu adresu je potrebné, aby ste ho doručili nepoškodený a neznečistený, zabalený v originálnom obale s kompletnou dokumentáciou (ak je priložená), záručným listom a faktúrou. Odporúčame vám výrobok zaslať ako doporučený list na našu adresu uvedenú v Kontaktoch. Po uznaní reklamácie vám peniaze za tovar vrátime späť.

Prihlásenie

K ukladaniu nastavení a správnemu fungovaniu využívame súbory cookies. Využívaním našich služieb s ich používaním súhlasíte. Podmienky ukladania súborov cookies alebo prístupu k nim môžete definovať vo svojom prehliadači. Viac info